wat heb ik in die blogloze periode gedaan?

eigenlijk niet zo veel, het zijn de eerste weken weer op het werk na het verlof. dit betekent sowieso de dingen die bleven liggen, oplossen en ook nog een paar keer werk overnemen van een collega-in-verlof.

maar tussendoor toch nog een paar lapjes gesneden (een paar honderd voor de vingerhoedjesquilt en twee blokken voor de Civil War Diary Quilt). en ook een blok vingerhoedjes afgewerkt (was halfweg bij mijn laatste blogpost):

en ook het mei blok van de Harelbeekse mysterie heb ik afgewerkt: .

de opdracht voor de eerste dagen is nu de twee blokjes voor de Civil War Diary Quilt te maken, voor de update op 14 september.

12 responses to “wat heb ik in die blogloze periode gedaan?

  • Gert

    Leuk, je nieuwe blog! Ik ga je, ook hier, volgen. Je hebt al weer mooie blokken erbij. En het blijft knap, dat je het zo goed volhoudt om met de vingerhoedjes te werken.

  • Erna

    Groot gelijk dat je nu toch de stap genomen hebt en bent overgestapt. Ziet er al heel leuk uit. Je bent een echte volhouder met je vingerhoedjes.
    Echt kei leuk. Groetjes, Erna

  • Inge Slaats

    Leuk hoor naamgenootje, je nieuwe blog. Het duurt toch ook veel te lang hè, dat gedoe met Weblog.
    Je hoedjes zijn en blijven geweldig in deze kleuren.
    Ook weer een mooi blok erbij.
    En ja, eigenlijk moet ik ook nog CWD-blokjes maken, maar ik ben bang dat het er deze maand niet van komt. Veel te veel hooi op mijn vork LOL

    Fijne zondag!
    Inge

  • inge

    Inge, ik heb net een blokje gemaakt, nog ééntje en mijn doel voor deze maand is in orde 😉

  • severien

    Ik ben ook vol ongeduld aan het wachten. Misschien moet ik ook de overstap wagen.

  • severien

    ach ja, en het is een leuke blok.

  • Else

    Morge Inge, wat leuk ik heb je weer gevonden! Al weer een mooi blokje voor aan de grote lap, je bent lekker bezig geweest. Fijne zondag, knuffel Else

  • Marloes

    dan volg ik je nu hier..tijdelijk? Mooi blokje van de harelbeekse mysterie!

  • Lida

    Ben nog steeds blogloos en als het morgenavond (wat ze beloofd hebben) niet in orde is, ga ik ook over en ook niet meer terug! Ga wel even kijken wat de mogelijkheden zijn, die van blogspot zijn wel ruim, maar dan moet je er weer beveiliging op zetten en dat vind ik dus waardeloos! Je vingerhoedjes zijn dus weer aardig aangegroeid en je blok ziet er geweldig uit! Ben benieuwd hoe wordpress je bevalt! Nog een fijne dag, knuffel
    Lida

  • katrien

    stl heb je toch niet gezeten,alle beetjes helpen.

  • Shirley J

    Ah, lekker weer kunnen gluren bij de zuiderburen 😉 mooie paarse lapjes, het groeit gestaag. Ja, balen van weblog, maar ik ga wel terug zodra hij er weer is, er staat zoveel geschiedenis op!

  • Klaske

    Ha, ik zet je in mijn google-reader, blij weer wat van je te lezen!!

Geef een reactie

