civil war diary quilt: oproep

met de weblog perikelen heb ik geen overzicht meer (want dat staat op mijn weblog) wie er allemaal mee doet met de update van de veertiende.

in de veronderstelling dat de perikelen met weblog niet voor de 14de september worden opgelost, wil ik hier het lijstje gaan publiceren. maar dan moet ik dat ook weer kunnen reconstrueren.

dus, als je er aan deelneemt, reageer op dit bericht, of stuur me een mail op inge.dheere@telenet.be. en heb je een (tijdelijk of definitief) nieuw blog, vermeld dit dan ook even. kwestie van de lijst up to date te krijgen.

6 responses to “civil war diary quilt: oproep

  • Erica

    Ik doe nog mee hoor, met mijn nieuwe blog. Wat een ellende hè, dat weblog-zonder-streepje! Tot blogs op de 14e!

  • Inge Slaats

    ik doe ook nog mee hoor, Inge en voortaan dus ook met mijn nieuwe blog.

  • katrien

    Ik doe ook mee hoor,met een (voorlopig )nieuw blog.

  • Klaske

    De blokken van de cw liggen bij mij al een poosje onaangeroerd in de kast..
    Ik ben bang dat ze daar nog een poosje blijven liggen, vind het op het moment niet erg leuk om er aan te werken, de kleuren zijn vrij triest en ik ben op het moment wat van de vrolijke kleuren geloof ik…Dus je hoeft me niet meer in het rijtje te zetten.
    Ik had een rijtje op mijn blog te staan wie mee deden maar op een wazige manier ben ik die laatst eens kwijt geraakt. Maar volgens mij stonden daar wel haast 15 dames in dat rijtje die mee deden..
    Gerda, http://gerlily.com/wordpress heeft nog wel een rijtje op haar blog te staan wie er mee doen/deden.
    Vervelend hé dat je die rijtjes kwijt bent, hopelijk komt je blog wel weer terug. Het duurt zo wel heel erg lang.
    Groetjes Klaske

  • inge

    Klaske, ook dat lijstje bij Gerda is niet meer up to date, velen zijn er al mee gestopt sinds de start, volgende maand drie jaar geleden. vandaar mijn nieuwe oproep hier, zodat de ‘volhouders’ zich kunnen melden 😉

  • Marjan

    Ha Inge,
    Ik ben a.s. woensdag de 14de ook weer van de partij, hoor! Mijn blog is onveranderd. Ik ben niet een deelneemster van het eerste uur, maar ben nu een jaar bezig, met (slechts) één blokje per maand. Gaat niet hard, maar het plezier is er niet minder om!
    (Ben zo blij dat ik je nieuwe weblog gevonden heb…)
    Hartelijke groeten,
    Marjan

Geef een reactie

