sneakpeak

meer dan dit:

kan ik momenteel niet laten zien. het is één van de stofjes die ik gebruikte voor het speldenkussentje, een opdracht voor het quiltweekend eind deze maand. de rest moet nog even een verrassing blijven. het kussentje is af, de blokken voor de blokkenloterij zijn af, het quiltweekend mag beginnen 😉

de update voor de cwdq van volgende woensdag is ook klaar, ik kan dus weer verder aan de andere projecten.

ondertussen is er nog steeds geen spoor van mijn ‘oude‘ blog, ben benieuwd wanneer het verlossende mailtje binnenkomt!

4 responses to “sneakpeak

  • Merel

    nee, nee, nog niet beginnen 🙂 ik moet nog even aan het werk! Volgende week na de beurs ga ik aan de gang, dan mag het weekend beginnen, als het dan maar wel eindigt op de afgesproken datum, LOL
    Groetjes, Merel

  • Ingrid

    Ha Inge, het weekeind mag nog niet beginnen hoor, moet nog zoveel in orde maken.. moet de hele winkel nog inpakken LOL.. en natuurlijk ook nog mijn speldenkussen maken..pfffff.. loterijblokjes zijn al wel klaar..
    ik ga ook eens zien of ik ergens een nieuw blog kan aanmaken want de 9e zouden wij pas bericht krijgen van weblog..

  • katrien

    Ben benieuwd,en beginnen,nog even geduld hoor moet nog boodschappen doen LOL.

  • Gerda Hartman

    Je maakt het spannend! Jammer hé dat al die blogs niet meer werken. Fijn weekend.

Geef een reactie

