aan het festonneren geslagen

zoals mijn naamgenootje het in haar laatste blogbericht ook al schreef, het is leuk om aan verschillende projecten te werken en te kunnen afwisselen. zo ben ik dus ook, ik wissel graag af, nu weer wat handwerk, dan weer wat machinewerk en ook in de handwerkprojecten wil ik afwisseling, vingerhoedjes, cwdq, mystery patchworkstudio, … de projecten krijgen op tijd en stond de nodige aandacht.

tijdens het opruimen van mijn atelier (en het vullen van mijn superdeluxe kast die Filip voor me maakte) kwam ik een stapeltje lapjes tegen. ik kreeg een tijdje geleden een pakketje cadeau. ik had de blokjes al gevliesofixt om ze eens op de machine te festonneren of appliceren.

toen we een paar weken geleden op weekend naar Temploux gingen had ik een klein projectje voor onderweg nodig. met de machine in de auto werken is nu niet bepaald een optie, dus ben ik handmatig beginnen festonneren. de eerste blokjes werden toen gemaakt en ondertussen zijn er af en toe nog een paar blokjes afgeraakt. ik zit nu ongeveer op één derde van de totale hoeveelheid.

een leuk projectje om af en toe eens aan te werken en ooit komt het wel af 😉

13 responses to “aan het festonneren geslagen

Geef een reactie

