aan het bekomen van een zalig weekend!

ik heb vandaag nog een dagje verlof en ik kan dat echt wel gebruiken. het quiltweekend was gewoonweg fantastisch. maar het vergt ook veel energie, dus vandaag doe ik het nog een dagje heel rustig aan.

genieten van het mooie weer, het lekkere eten, de vriendschappen, de lachsalvo’s en de serieuze gesprekken. en de prachtige werkstukken niet te vergeten, natuurlijk!

ik las al een verslag met heel veel foto’s bij haar en bij haar en ik ben er zeker van dat er vandaag en morgen nog wel een aantal verslagen zullen volgen  (ik vermoed hier, en hier en hier en hier en hier misschien nog wel bij een aantal anderen).

zaterdagavond was er de show&tell en één van de getoonde werkstukken waren de vingerhoedjesquilts. paars, rood, zwartwit, groen, blauw en een scrapversie, allemaal even leuk!

voor het quiltweekend startte hadden we ook twee opdrachten. de blokkenloterij waarvoor we bijna allemaal blokjes maakten, werd gewonnen door Sarah, want zij had de lotjes gekregen van Sommeke:

en zondagmorgen was er de cadeautjesronde met onze zelfgemaakte speldenkussentjes. Katrien kreeg dat van mij (ik heb er geen foto van genomen, maar ik vermoed dat dit wel eerstdaags bij Katrien verschijnt)

ik kreeg zelf bij toeval het origineelste speldenkussentje (voel me heel erg verwend). Linda (geen blog) maakte het: een originele berenpoot! de ‘velour’kant is de kant om de spelden in te stoppen, maar ik show hier even beide kanten:

ik show hier eerstdaags de projecten waar ik aan gewerkt heb, en de leuke aankopen uit het winkeltje waar Ingrid voor zorgde.

 

11 responses to “aan het bekomen van een zalig weekend!

Geef een reactie

