work in progress

het voorbije quiltweekend werkte ik aan drie verschillende projecten.

ik maakte 2 blokken van 70 vingerhoedjes (dit show ik van zodra die ook aan de grote lap staan), ik maakte 1 blok voor de civil war diary quilt (update op 14 oktober, ik hoop tegen dan nog een blok gemaakt te hebben) en ik festonneerde nog een aantal blokjes van dit project:

toen ik uit  Nieuwkerke vertrok waren er nog vier blokjes te festonneren, en ondertussen is dit ook gebeurd. ze zijn allemaal met de hand gefestonneerd, met een dubbele draad dmc (nummer 834). de schikking van de blokjes is nog niet definitief, maar ik denk dat ik er niet al te veel meer aan ga veranderen. immers, hoe meer ik begin te verleggen, hoe moeilijker het wordt.

8 responses to “work in progress

Geef een reactie

