mijn speldenkussen voor Katrien

ik schreef het al eerder: voor het quiltweekend had Katrien ons de vrijblijvende opdracht gegeven een speldenkussen te maken. zowat iedereen deed hier aan mee en bij Miranda kan je veel van de gemaakte speldenkussentjes zien. ik kreeg de originele berenpoot van Linda (zie mijn berichtje van maandag) en ben er superblij mee.

bij toeval kwam mijn speldenkussen bij Katrien terecht. ik had er zelf geen foto van gemaakt, maar gisteren plaatste zij zelf een foto ervan op het blog. ik kan hierdoor het hier ook showen:

8 responses to “mijn speldenkussen voor Katrien

Geef een reactie

