en dan is er plots een top af!

gisteren heb ik er echt een luie zondag van gemaakt. ik had het nodig, vecht tegen een verkoudheid, en buiten was het toch echt herfstweer!

maar ik heb ook acht lange rijen patchwork gedaan. eerst de smalle bruine boord en dan de brede bleke boord, steekje voor steekje vond alles z’n plaats. de volledige top is met de hand gemaakt.

met dit als resultaat: (de top is gemaakt van een pakket gekocht in deze patchworkwinkel)

de stof voor de achterkant is onderweg, van zodra die binnen is kan ik gaan sandwichen en afwerken. ik ben van plan om machinaal te quilten, vermoedelijk in de naad, ik wil de nadruk op de blokjes houden.

(de aandachtige kijker zal ook zien dat het meest rechtse blokje in de onderste rij gedraaid is, in vergelijking met de vorige foto. de vijfhoek stond toen immers niet op zijn voetjes)

16 responses to “en dan is er plots een top af!

Geef een reactie

