gewonnen!

ik zag vandaag op het blog van Quilterspalet (quiltwinkel in Den Haag) dat ik gisteren hun give-away heb gewonnen. ik las

De random generator heeft reactie 63 uitgekozen.

De winnaar van het leuke Sudokupakketje is Inge. Gefeliciteerd Inge, laat je ons nog even weten waar we het pakketje heen mogen sturen?”

omdat ik niet zeker wist of ik wel de winnende Inge was – er zijn immers meer Inge’s in blogland – stuurde ik Evy een ‘voorzichtige mail’, en ja hoor ik kreeg net bevestiging, ik heb gewonnen!

wil jij ook nog meedoen? er is heel deze week iedere dag nog een give-away, dus waag jullie kans! dat kan hier

 

10 responses to “gewonnen!

Geef een reactie

