een heerlijk dagje

vanmorgen had ik al vroeg afgesproken met Katrien, Katrien en José om samen naar Edingen te rijden. daar was immers opnieuw de tentoonstelling van de Belgische quiltvereniging aan de gang.

de tentoonstelling zelf vond ik niet zo speciaal, al was er wel een hexagonquilt die mijn aandacht trok en net een oude tegelvloer leek. ik ga toch ooit eens een hexagonquilt moeten maken!

bij de winkeltjes vond ik wel mijn gading, een pakket flanel bij Calico (ik wil een ragquilt gaan maken) en her en der een paar paarse lapjes voor DE paarse quilt natuurlijk.

na de tentoonstelling reden we naar ’t Dreefhuys in Ninove en op de terugweg sprongen we ook even binnen in De Lander in Brugge. daar was toevallig een quiltbee bezig, waar we een paar bekenden zagen.

nog niet bekomen van al dat quiltmoois, las ik vanavond dat ik opnieuw een give away gewonnen heb. twee in één week, het kan niet op! dit keer bij Simone van Soedidee.

vanmiddag vroeg iemand me nog ‘hoe doe je dat, winnen?’ mijn antwoord: ‘meedoen’. een reactie nalaten op een blog (ook als er niets te winnen valt) is zo leuk voor de schrijver en is eigenlijk wel heel snel gedaan! en het is – echt waar – een extra motivatie om te blijven bloggen! dus stille lezers (ja, Inge, ook jij ;-)) kruip in jullie pen toetsenbord!

9 responses to “een heerlijk dagje

Geef een reactie

