paars

mijn vingerhoedjesquilt lag de laatste maand stil. andere projecten vroegen even mijn aandacht en bovendien was ik het ‘een beetje beu’. daarom is het voor mij zo leuk om met verschillende projecten bezig te zijn, afwisseling houdt  de quiltzin levend!

vrijdag tijdens de bee ben ik er weer mee bezig geweest, en nu ben ik weer helemaal in de ban van de vingerhoedjes. vandaar dat ik vanmorgen het extra uurtje .gebruikte om paarse lapjes te gaan snijden, er ligt nu weer een stapeltje klaar en ik kan de komende we(e)k(en) weer verder!

waar heb jij het extra uur voor gebruikt?

11 responses to “paars

  • katrien

    Haha,ik heb een uurtje slaap ingehaald.Was wel nodig.

  • Marjan

    Zeg dat wel, Inge: heerlijk om met al die verschillende projecties tegelijk bezig te zijn, toch? En die paarse lapjes blijven onweerstaanbaar…

  • Anita

    Leuk om er weer mee verder te gaan. Het extra uurtje gebruikt om uit te slapen. Had het wel nodig na de beurs.

  • Klaske

    Ha, we zijn een uurtje langer op visite geweest bij de buren…

  • Sylvia

    Ik heb het uurtje gebruikt om te quilten: kon toch niet meer slapen….
    gelukkig ga je wel verder met je vingerhoedjes, ze zijn toch zo leuk, ik ben ook overstag en ga een kleintje maken!!!
    Je Scandinavian is leuk, ben em al meer tegengekomen en hij is echt de moeite waard.
    groetjes, Sylvia

  • Balsemien

    Hoi Inge, ik denk dat ik mijn uur toch wel liggend gespendeerd heb met lekker uitslapen…
    Leuk dat je de smaak van het paarse weer helemaal te pakken hebt…

  • Erna

    Leuk dat je toch weer verder gaat met je vingerhoedjes. Enne dat extra uurtje dat is alleen maar lastig. Kat Bobby moet op tijd zijn insuline hebben dus dat is een paar dagen een beetje schuiven om hem niet te veel te ontregelen. En hond Puck vond het om 08:15 uur wel tijd om naar buiten te gaan. Ze had lang genoeg gewacht.

  • severiensverhaaltjes

    Ik wacht vol ongeduld op de volgende update van je vingerhoedjes. 2500 of heb ik er eentje gemist?

  • Merel

    Nou Inge, dat gebruik ik liefst overdag richting de wintertijd (extra tijd) en ik neem het op in de nacht richting zomertijd (uurtje minder slapen). Zo maak je er het meest gebruik van hè. Alleen dit jaar heb ik op zondag helaas een uur ‘verknoeid’ met nutteloos heen en weer rijden, maar dat leg ik nog wel eens uit 😉
    Groetjes, Merel

Geef een reactie

