het is gelukt hoor

ik heb gisteren het blokje waarover ik in het vorige bericht schreef, kunnen afwerken, en het ging eigenlijk prima. veel meer dan een sneakpeak kan ik hier nog niet laten zien.

het volledige blokje kan je hier volgende week maandag zien, bij de maandelijkse update (de veertiende van de maand) van de civil war diary quilt. ik probeer voor die tijd ook nog rij 6 aan de rijen 7-11 te zetten.

ik heb echt genoten van het maken van dit blokje, al was het dan pietepeuterig. bij het maken van dergelijke blokjes heb ik steeds meer en meer zin om te starten met een nearly insane, waar het ene blokje nog pietepeuteriger is dan het andere. eerst maar even een paar andere dingen afwerken.

 

12 responses to “het is gelukt hoor

Geef een reactie

