afzender onbekend

maar ik vermoed dat de lapjes die gisteren in mijn brievenbus zaten de lapjes zijn van de charmruil die Marcha al weer prima organiseerde.

een paar van die lapjes gaan zeker gebruikt worden in mijn vingerhoedjesquilt, want paars, en de andere verdwijnen voorlopig in mijn charmdoos en belanden ooit wel eens in een quilt.

dank je wel, onbekende afzender!

(ik ben trouwens benieuwd wanneer zij melding geeft van ontvangen lapjes, want mijn charmlapjes gingen haar richting uit)

10 responses to “afzender onbekend

Geef een reactie

