target gehaald en zelfs meer!

want er zijn – zoals iedere andere veertiende – weer blokjes af van de Civil War Diary Quilt.

dit zijn ze, blokjes uit de vijfde rij.

en omdat ik nog tijd over had, heb ik er zelfs nog een derde gemaakt:

volgende update hoop ik rij 5 volledig te hebben (moet nog twee blokjes uit die rij, dacht ik) en die dan ook aan de onderste 6 rijen gezet te hebben. benieuwd of ik deze target haal! supporter je?

19 responses to “target gehaald en zelfs meer!

Geef een reactie

