een blokje naar mijn hart ;-)

want ik mag me deze dagen bezig houden met het enige blokje uit de civil war diary quilt dat helemaal paars is !

natuurlijk zijn er ook van ieder lapje een paar vingerhoedjes gesneden, zodat die ook weer hun plaats aan de grote lap kunnen vinden!

waar zijn jullie mee bezig in deze donkere dagen? met het opmaken van je lijstje met goeie voornemens?

19 responses to “een blokje naar mijn hart ;-)

  • katrien

    Veel plezier met dit blokje.
    Nog niet veel gepatcht dezer dagen.
    Voornemens ??? nee hoor ,want het lukt me toch niet.We zien wel wat er af komt of gestart zal worden.

  • Mascha

    Voor mij een voornemen. Gewoon lekker doen wat je leuk vind.
    Veel plezier met het maken van dit blokje.
    Groetjes Mascha

  • Marjan

    Ja, dit is inderdaad dan geheel en al jouw blokje, Inge! Je weet: ik speel in dat opzicht eigenlijk vals… ik maak gewoon álle CWD-blokjes helemaal paars!! En mijn voornemen is om daar lekker mee door te gaan!

  • Dineke

    Veel plezier met je paarse blokje. Ik vertoon ontwijk gedrag, ik “moet”nog 4 driehoeken, maar ben toch aan het borduren

  • Anita

    Dit is echt wel jouw blok. Goede voornemens, hmm, daar moet ik nog even over nadenken.

  • Klaske

    Net jou kleurtje hé?!
    Ik heb geen goede voornemens hoor, ik ga door zoals ik bezig was;-))

  • Hilde

    Hé, dat moet plezant zijn, een blok met zoveel paars. En goede voornemens maken??? dat doe ik niet hoor, daar word je alleen maar door ontgoocheld omdat het niet lukt om ze ol te houden. Beter is altijd je best blijven doen…

  • quiltendewilma

    Helemaal een blok naar je hart!!
    Veel plezier met het maken van dit paarse blokje,..

  • sylvia

    leuk, een paars blok, je bent paars dus nog niet zat???
    voornemens…..mwaht,,eigenlijk niet!!
    nouja, volgende week wat minder snoepen en eten, dat wel……..:)

  • PetraM

    Dat ziet er goed uit, wel bewerkelijk. Ik ben bezig met het quilten van de Busy little Christmas Elves.

  • Gert

    Dan is het toch weer fijn dat je paarse stofjes in huis hebt. Ik breng deze dagen door op het werk (hoewel het *heel* rustig is) Fijne jaarwisseling gewenst!

  • katrien

    Is je blokje al klaar ?

  • Lida

    Mooie stofjes voor een mooie quilt, gaaf blok wordt dat! Fijne jaarwisseling,
    Lida

  • Carine

    Inge , je bent en blijft eens sneltrein;..Chapeau, een fijn eind jaar gewenst en tot volgend jaar ! knuffel Carine

  • judith

    Inge, wat een heerlijk blokje. Lekker al dat paars. Zo jammer dat het zo’n ondergewaardeerde kleur is! Snap daar niets van. Jij ook de allerbeste wensen voor 2012! Maak er wat moois van.

  • Gerda

    Heerlijk met lapjes in de weer…beter kan haast niet toch??
    Voornemens..eigenlijk heb ik er hartstikke veel….
    ik ga ze niet noemen dan zit ik er aan vast..*Ü*…haha
    Ik wens jullie een ontzettend Gelukkig Nieuwjaar…en geniet van de mooie dingen…

  • Petra

    Met beter worden, zo nu en dan met lapjes en met het luisteren naar de top 2000. Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Groetjes,
    Petra

  • Else

    Hoi Inge, ik ben lekker aan het quilten (ja nu fff niet berichtjes achter laten, lol) Goede voornemens daar doe ik niet aan!! Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012. KNuffel Else

Geef een reactie

