goeie voornemens?

ik las her en der in blogland al over goeie voornemens. zo was er iemand die in 2012 geen stof wou aankopen. dat is nu eens een voornemen waar ik me niet aan zou kunnen houden! respect!

of ik andere quiltvoornemens heb nu 2012 begonnen is? eigenlijk wel. twee zelfs!

  1. ik wil eerst 3 quilts volledig afwerken voor ik van mezelf iets nieuws mag beginnen. er liggen veel projecten in verschillende stadia van afwerking, dus ik hoef me niet te vervelen. maar toch wil ik ook op middelkorte termijn drie quilts volledig af hebben. (er liggen een paar tops al te lang op quiltsteekjes te wachten).
  2. tegen 01/01/2013 wil ik de top van de civil war quilt volledig af hebben. ik moet maar 39 blokjes meer maken, 3à4 per maand dat moet gaan lukken.

ik weet dat er mensen zijn die zullen zeggen, het moet een hobby blijven, waarom dan die lijstjes? ik ben een lijstjesmens, het helpt me om mijn doel te halen, dus bij deze…

afspraak op 31/12/2012 om de balans op te maken 😉

19 responses to “goeie voornemens?

  • katrien

    Hei Inge,
    ik hoop dat het je lukt.Succes.

  • Anja M

    Gelukkig Nieuwjaar Inge.
    Hopelijk komen al je voornemens uit.
    Zelf maak ik er nooit voornemens, hoef ik me er ook niet aan te houden ;0)
    Quilt groetjes Anja.

  • Petra

    Allereerst de beste wensen. En wat je voornemen betreft, gewoon doen waar je je het prettigst bijvoelt, want een hobby moet geen schuldgevoel opleveren.Daarvoor is het te leuk 🙂

  • Gert

    Op zich niets mis mee, met het maken van lijstjes, het kan vaak een mooie leidraad voor jezelf zijn, of een stok achter de deur. Ik wens je een mooi en creatief jaar toe, en veel succes met je projecten.

  • quiltingingrid

    Veel goeds voor het nieuwe jaar !!! Enne, lijstjes, daar kan ik me wel in vinden. Voornemens voor het nieuwe jaar heb ik niet echt, ik kan me meest niet houden aan die voornemens dus doe ik maar wat me goed lijkt.

    Succes met jou plannen.

  • Anita

    Ik ben ook een lijstjes mens hoor. Veel succes met je voornemens.

  • Petra

    Nogmaals de beste wensen voor het nieuwe jaar. Op persoonlijk en creatief gebied. Ik ben ook een lijstjes mens hoor, en ja het moet een hobby blijven. Dat geeft je de vrijdheid om (soms) van je lijstje af te wijken! Ik ben zo benieuwd naar hoe je CWDQ er straks af uit ziet. De mijne is inmiddels in gebruik. Elke keer als ik naar kijk wordt ik zo blij. Jij succes met je lijstje, hou je ons op de hoogte dan kunnen we je aanmoedigen.

    Groetjes,
    Petra

  • Willie

    Ooooo heerlijk zo jij dat vertelt, ik heb precies de zelfde gedachten..
    Ik mij best er voor doen.

    Groetjes Willie

  • Mascha

    Gelukkig nieuwjaar Inge.
    Voor mij geen lijstje, gelukkig!
    Groetjes Mascha

  • PetraM

    O wat goed dat je ook eerst quilts af gaat maken en ik ben ook van lijstjes dit is heel herkenbaar voor mij en werkt ook voor mij geweldig goed. Ik vind het een goed idee om een virtuele club op te richten, maar hou je vast dan komen er nog veel meer quilts van mij bij dan degene die ik al heb opgenoemd. Ben nu bezig met een loper waarvan ik de top al bijna klaar had, van de week dubbelen en quilten maar weer eentje af.

  • Monica

    Hé, Inge, Prima die lijstjes, doe ik ook altijd, dat geeft mij rust. Alleen… in de praktijk komt bij mij soms zoveel anders op mijn pad dat ik. als ik later op het lijstje kijk…. o jeetje… Maar goed om bij jou te lezen dat er gelukkig velen zijn die lijstjes maken. Succes het komende jaar

  • Marian

    Voor 2012 geluk, gezondheid en veel creativiteit gewenst. Niks mis mee hoor die lijstjes. Ik werk ook graag met lijstjes. Helpt altijd wel.
    Succes met je projecten.
    Groet Marian

  • sylvia

    ik ben ook een mens van lijstjes maken, maar op hobbygebied gaat dat altijd spaak lopen…..ik zie wel hoe het loopt!!!
    leuke wensen in je vorige logje, voor jou ook alles wat daar staat!!!!

  • Ellie's Quiltplace

    Allereerst wens ik je een heel gelukkig nieuwjaar Inge!
    Ik ben ook een lijstjesmens, maar ik heb dit jaar geen goede voornemens gemaakt. Ik kan me er toch niet aan houden… Wel heb ik enige tijd geleden al beslist dat er een aantal projecten afgemaakt moeten worden, want aan teveel dingen bezig zijn geeft onrust in mijn hoofd. Maar hoe, wat of wanneer, dat zie ik vanzelf wel. Ik wens je wel veel succes met het behouden van jouw voornemens, maar dat zal vast wel goedkomen!

  • Merel

    Hi Inge,

    Een magisch 2012 voor jullie gewenst. En succes met je goede voornemens, dit zijn goede haalbare doelen, dus ik heb er alle vertrouwen in dat je op 31-12 over je succes kunt roepen!
    Groetjes, Merel

  • Balsemien

    He Inge, nog de beste wensen en ik heb me ook voorgenomen eerst wat af te gaan werken voor ik weer nieuwe dingen oppak. Maar ja dan komen die kleine huisjes voorbij…
    *we zien het wel…*

  • Gerda Hartman

    Geen stof kopen. Ik moet er niet aan denken (lol). Ik heb ook niet zoveel goede voornemens hoor. Komt meestal toch niks van terecht en dan zit je met de frustratie. Succes met de Civil War, je schiet al aardig op.

  • een ufo bee met ‘voorwaarden’ « chevremont

    […] te werken te kunnen halen. tot 14 juli mogen we dus niets nieuws starten, ook niet stiekem ik heb in het begin van het jaar al die afspraak met mezelf gemaakt, dus ik vermoed dat ik daar niet direct problemen mee ga hebben. […]

Geef een reactie

