meer dan 6500 vingerhoedjes

vandaag was het weer hoppequiltersbee, en we hadden afgesproken onze vingerhoedjeslap mee te brengen. tijd voor een foto dus, en ik realiseerde me net dat we samen zowat evenveel vingerhoedjes gemaakt hebben als er in de quilt van Supergoof zitten.

van rechts naar links de zwartwitte versie van Katrien, de rode versie van Hilde en mijn paarse versie. Hilde en ik gaan nog verder met onze lap, Katrien’s top is af en wacht op tussenvulling, achterkant en quiltsteekjes.

er was nog meer moois te zien op de bee, zoals twee versies van de Variahex, die van José (de blokken liggen los en in willekeurige volgorde gewoon om het effect te zien):

en die van Sabine (de blokken van haar zijn kleiner dan die van José):

Sabine is er nog niet uit welke kleur ze als tussenkleur (voor de driehoeken) zal gebruiken, er werd dus ‘heftig gediscussieerd’ 😉

ik heb vandaag weer een blokje voor de civil war diary quilt gemaakt, voor de update van 14 januari.

20 responses to “meer dan 6500 vingerhoedjes

Geef een reactie

