geen 6500 maar 2590

zij schreef in een reactie op mijn vorige bericht, dat ze even dacht dat ik al 6500 vingerhoedjes aan elkaar gezet had. nee hoor Severien, zoiets had ik niet kunnen zwijgen 😉

het zijn er om precies te zijn 2590 en het is steeds moeilijker om de lap deftig op foto te zetten.

na de 2450 foto van een tijdje geleden zijn er weer twee blokken van 70 hoedjes aan de grote lap gezet, en zijn er weel heel veel vingerhoedjes getekend en geknipt, zodat ik toch nog wel een tijdje verder kan. moet ook wel als ik ooit onder de lap wil ‘verdwijnen’. ik ga weer even verder.

18 responses to “geen 6500 maar 2590

Geef een reactie

