6 jaar bloggen

als je hier terug scrollt, dan merk je dat dit blog slechts in de nazomer van 2011 startte. maar ik blog al langer, namelijk sinds 3 februari 2006, en die eerste schrijfsels tot en met eind augustus 2011 kan je nog steeds hier vinden.

ik moet er nog eens werk van maken om dat oude blog na alle weblogperikelen te gaan aanpassen, dat komt nog wel. ben al lang blij dat ik mijn quiltgeschiedenis daar weer kan raadplegen.

zes jaar bloggen! dat verdient een prijsje voor de trouwe lezers! reageer en misschien komt er dan wel wat leuks naar je toe! je hebt tot zondagavond 5 februari 20.00 de tijd!

27 responses to “6 jaar bloggen

  • Gert

    Zes jaar alweer, gefeliciteerd met dit jubileum. Dat wij, als lezers, nog maar lang van je verhalen mogen genieten.

  • Anita

    Zes jaar dat is best wel lang. Ik hoop dat we nog lang je verhaaltjes kunnen lezen.

  • Pauline

    Van harte gefeliciteerd met je heugelijke 6 jarig blog-jubileum!
    Ik denk dat het heel leuk is om je eigen ontwikkeling terug te kunnen lezen. De ontwikkeling op schrijf- en handwerkgebied.
    Ik wens je nog vele gezellige blogverhalen toe!
    Met hartelijke groet, Pauline

  • katrien

    Proficiat met je 6 jaar bloggen.Is eigenlijk al een hele tijd hé.
    Hoop hier nog lang te mogen meelezen.

  • Chris

    Oh wat een tijd al zeg!! Gelukkig dat je je berichtjes van weblog nog hebt. De foto’s komen, denk ik toch nog later. Áls ze maar komen! Nog heel veel blogplezier in de toekomst Inge. Lieve groet van mij.

  • Inge Van hamme

    Amai al 6 jaar in blogland! Van harte proficiat met je jubileum. Laat er maar vele berichtjes bijkomen, ik blijf ze met veel plezier volgen!

  • Martine Van de Putte

    6 jaar!!!! Proficiat!!!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!!!
    Groetjes, Martine

  • severiensverhaaltjes

    Proficiat met je 6 jaar!! Nog vele blog jaartjes!

  • Gerda Hartman

    Wow, zes jaar al. Moet dat ook eens op gaan zoeken. Fijn weekend.

  • Erna

    Proficiat met je 6 jarig weblog bestaan. Fijn weekend.

    Groetjes,
    Erna

  • Klaske

    Tsjong al 6 jaar?! Gefeliciteerd, ik kom nog geen 6 jaar bij je langs want toen wist ik nog niks van bloggen, maar toch zeker 2 jaar….
    Op naar de volgende 6! Fijn weekend

  • Judith

    Alweer 6 jaar, ik heb die mijlpaal dan van mezelf gewoon aan mij voorbij laten trekken deze kerst. Oeps.

  • Hilde

    Zes jaar al? Je moet het maar doen! Een ferme proficiat!

  • Hilde

    Waw, dat is al een hele periode. Gefeliciteerd en doe maar verder!

  • Martine Poelman

    Gefeliciteerd met je jubileum !! Doe zo verder , kunnen we blijven genieten van je schrijfsels en quilts.

  • marina

    proficiat met je 6e verjaardag ! en straks ….. ondanks de sneeuw naar de tentoonstelling in kuurne ?

    groetjes, marina

  • PetraM

    Wat gaat de tijd toch snel, gefeliciteerd met je 6e blogverjaardag. En wat is het toch leuk om steeds langs te komen.

  • wallie

    van harte
    het is elke keer weer leuk je blog te lezen.
    groetjes van wallie

  • lia

    gefeliciteerd met je 6e blogverjaardag.Dat er nog maar vele jaren mogen volgen

  • quiltingingrid

    En zo kom ik dus al een aantal jaren bij je op bezoek !!! door je blog ben je een stuk dichterbij dan wanneer ik met de auto zou moeten rijden !!!
    6 jaar bloggen is niet niks. Weblog zegt dat men nog druk is met het omzetten van de foto’s ed.. We moeten maar afwachten of het inderdaad nog echt gaat gebeuren..
    Moet ook eens kijken hoelang ik al in blogland bezig ben… ik denk ook bijna 6 jaar???? maart 2006???

  • elsb

    Ik ben geen actieve blogger , lees wel veel blogs en was vorig jaar een toch wel behoorlijk de weg kwijt tijdens DE MIGRATIE. Gelukkig nu weer bijna iedereen teruggevonden. Erg gezellig.
    Groetjes, Els Bakker

  • Annemieke

    Wat een prestatie …6 Jaar!! Ik kom pas kijken met 2 maanden bloggen…..
    Maar ik mis geen één bericht van jou omdat je in mijn blogroll staat, leuk hè? Nog veel plezier verder met bloggen.

  • Ellie's Quiltplace

    Gefeliciteerd! Gelukkig maar dat we een hobby hebben waar we elke keer weer iets van kunnen delen met anderen. Dat maakt het quilten extra leuk en het blokken een hobby op zich ;o)

  • Marjan

    Gefeliciteerd, Inge! Zes jaar al… Ik lees je nu een kleine drie jaar, zo lang (kort) ongeveer als ik bezig ben met quilten. En daar ben je wat mij betreft dan ook een belangrijke factor in! Ik bedoel maar… de Civil War Diary Quilt, onze gezamenlijke paarsvoorkeur… Ik hoop dus dat je nog lang doorgaat met bloggen!

  • sommeke

    Hip hip hip HOERAAAAAAAAAA!!!

  • Inge Slaats

    Gefeliciteerd met je 6e blogverjaardag, naamgenootje! Door jou ben ik nog steeds enthousiast voor de Civil War quilt. Vandaag maar weer een blok maken, Het is weer bijna zover hè, de maandelijkse update.
    Fijne dag!

  • Maria

    Gefeliciteert Inge?
    Fijne zondag.
    Maria

Geef een reactie

