minibee

je las het misschien al bij haar of bij haar. gisteren kwamen we met een paar quiltvriendinnen bij mij thuis om lapjes te aaien en om te kletsen!

ik had het veel te druk met lapjes aaien, want ik heb maar twee foto’s genomen:

op de eerste foto zie je uiterst rechts de variahex van José en op de onderste foto kan je een deel van Katriens nieuwe project bewonderen.

ik heb vingerhoedjes aan elkaar gezet, en om de vraag van Willeke bij het vorige bericht te antwoorden: neen, ik gebruik niet allemaal verschillende lapjes, al probeer ik er wel zo veel mogelijk variatie aan te zetten.

7 responses to “minibee

Geef een reactie

