blok 41

ook blok 41 is een feit, maar moet wel nog zijn/haar plaats vinden aan de grote lap.

de vingerhoedjes blijven nog steeds een leuk werkje om te doen. op mijn vorige bericht over deze quilt kreeg ik reacties waarin mijn ‘doorzettingsvermogen’ geprezen werd. niet nodig hoor, doordat ik af en toe afwissel met andere projecten is het helemaal niet saai om doen.

en bovendien is ieder stofje steeds weer leuk om naar te kijken. nooit verwacht toen ik aan het project begon dat er zoveel verschillende printjes paars zouden zijn. ik krijg af en toe nog een paar stofjes toegestopt en meestal zitten er stofjes bij die nog niet voorkomen in de vorige blokken.

ik ga dus nog wel even door 😉

11 responses to “blok 41

Geef een reactie

