een uurtje minder 25 maart

dit jaar mag ik maar 23 uur lang vieren, het zomeruur is immers ingegaan vannacht. maar toch heb ik een leuke verjaardag gehad, met alleen maar dingen die ik graag doe.

genieten van het mooie weer, een spannende koers in onze streek op tv, heel veel met lapjes spelen en lekker eten en drinken. wat wil een mens nog meer op deze laatste wagon voor tram 4 er aan komt.

ik ben druk bezig met de civil war diary quilt en de mijlpaal van de 100 (van de 121) blokjes komt in zicht. neen, ik ben nog lang niet zo ver als zij, maar dat vind ik helemaal niet erg, ik raak er wel!

nog even een foto van de fruitboom in onze tuin, dit is echt lente!

22 responses to “een uurtje minder 25 maart

Geef een reactie

