drukdrukdruk

er is van heel de week niet veel quilterigs uit mijn handen gekomen. ik heb bij dezelfde werkgever een nieuwe job, een stapje hoger op de hiërarchische ladder.

de voorbije maand ging voorbij aan sollicitatieprocedures en de voorbije week (na het bekendmaken van de beslissing) is mijn opleiding en de regeling voor mijn opvolging begonnen. het gewone werk (de cliënten) moet ondertussen ook gebeuren, dus ik weet meer dan wat gedaan 😉 als het hier even stiller is dan gewoonlijk, dan weet je waarom!

maar nu ga ik aan de slag met lapjes, want nu is het WEEKEND!

er liggen sashings klaar voor de civil war diary quilt, en er zijn ook twee blokjes die ik wil maken. misschien kan ik dit weekend wel blokje 100 maken!

18 responses to “drukdrukdruk

Geef een reactie

