alweer een bee

het lijkt wel of ik van de ene bee naar de andere leef. de ufo-bee van vorige week en vandaag was er hoppequiltersbee. ik heb weer een heel drukke week achter de rug en veel zin in quilten is er dan ’s avonds niet meer. maar op de bee kan ik heerlijke Q-vitamientjes opdoen!

ik heb geen foto’s gemaakt van de ‘aanwezigen’ vandaag, die kan je hier en hier en hier al zien. wel een foto van Carine haar prachtige werkstuk. ik doe zelf helemaal niet graag applicatie (als ik iets moet appliceren dan festonneer ik wel), maar als ik dit zie, krijg ik bijna zin om me toch ooit aan het appliceren te wagen! prachtig gewoon!

11 responses to “alweer een bee

Geef een reactie

