9/11

vandaag heb ik een rij aan de civil war diary quilt gezet. er zijn nu 9 van de 11 rijen af. net zoals bij mijn naamgenootje is dit momenteel zowat het enige project waar ik mee bezig ben.

het totale plaatje van die negen rijen krijg je te zien op 14 mei, de vaste updatedag. ik hoop tegen dan één of meerdere blokjes van de voorlaatste (voor mij de tweede rij in de quilt) gemaakt te hebben. ik moet in totaal nog 18 blokjes maken, ik ben nog steeds op schema 😉

(deze quilt werd begonnen in oktober 2008 met de bedoeling twee blokjes per maand te gaan maken en dit telkens te gaan updaten op de-veertiende-van-de-maand. ieder blokje is met de hand gemaakt.)

10 responses to “9/11

Geef een reactie

