af en toe

af en toe steel ik een paar minuutjes om hiermee bezig te zijn:

het blijft nog steeds heel druk op het werk, en dan is er na de werktijd nog weinig energie over om met iets anders bezig te zijn. maar af en toe sluip ik naar mijn atelier om daar wat verder te quilten. ik schreef eerder dat ik niet goed wist hoe te gaan quilten, en ondertussen heb ik inspiratie gevonden, in een boek van haar.

gelukkig kan mijn naaimachine gewoon blijven staan, en kan ik zomaar beginnen als ik daar zin en tijd voor heb. ooit raakt die quilt dus wel af 😉

10 responses to “af en toe

  • katrien

    Succes met quilten,dus bijna een affo.
    Hier komt ook niet veel uit mijn handen.

  • Marjan

    Heel herkenbaar… het werk dat alle energie opgebruikt… Maar heerlijk, zo’n plekje waar je je quiltspullen gewoon kan laten staan en zomaar heel even verder kan gaan. Die quilt komt zeker af! Succes met alles!

  • Gert

    Af en toe heeft iedereen wel van die periodes dat andere zaken je energie opslurpen. Maar dat gaat ongetwijfeld ook vanzelf weer over, voor je het weet, heb je weer een mooie quilt gereed.

  • Chris

    Ik kan me best voorstellen hoor dat je na je werk niet altijd zin hebt om achter de machine te kruipen. Dan moet je ook uitpuffen, vooral als het zo druk op je werk is. Lekker is dat hè, als je de machine gewoon kan laten staan. Scheelt zoveel tijd.

  • Hilde

    Deze quilt wordt een hele mooie, af en toe eventjes achter de machine en het is een affo.
    Groetjes

  • sommeke

    Heerlijk hé, dat je je machientje gewoon kan laten staan en verder kan werken als je tijd/zin hebt zonder eerst alles te moeten klaarzetten!
    Zo komt ie ook ooit af!

  • Jossie

    Zo af en toe een uurtje is ook lekker ontspannend. Mooi machientje heb je 😉

  • Dineke

    Wat fijn dat je je machine voor het quilten gewoon kunt laten staan. Dan kun je toch steeds een stukje doen. En elk steekje is er eentje toch?

  • severiensverhaaltjes

    Gemakkelijk dat je je machientje (mooi naaimachien trouwens) gewoon kan laten staan. Binnenkort heb je terug een mooie om te showen.

  • Mascha

    Wat fijn dat je ondanks de drukke werkzaamheden op je werk je toch af en toe kan ontspannen achter de naaimachine.
    Groetjes Mascha

Geef een reactie

