in een klein stationnetje, ’s morgens in de vroegte ;-)

donderdagmorgen in alle vroegte moest ik onderweg naar ons hoofdkantoor in Schaarbeek. een goeie twee uur met de trein, maar ik was niet alleen, want ik had mijn doosje mee om patchwork te doen.

en ook op de terugweg had ik ‘gezelschap’: de aandachtige kijker zal zien dat het om twee verschillende blokjes gaat op de foto’s, nog 15 te gaan en alle blokjes (121) zijn af!

11 responses to “in een klein stationnetje, ’s morgens in de vroegte ;-)

Geef een reactie

