op deze veertiende mei, nog 14 blokjes te gaan!

de-veertiende-van-de-maand, tijd voor de civil war update. mijn naamgenootje heeft al haar blokjes af, en ik hoop dit binnen een paar maanden ook te kunnen zeggen! ik heb deze maand immers een superinspanning geleverd en ZEVEN (7!) blokjes afgewerkt!

dit zijn ze (in willekeurige volgorde):

wat heb ik nog gedaan deze maand: de derde rij aan de onderste 8 rijen gezet, dat zag je al hier en aangezien er geen twee mensen + een fotograaf in huis zijn kan ik geen foto van top-tot-nu-toe laten zien (is gewoon te groot).

verder heb ik ook alle nodige sashings gesneden (ook voor de twee resterende rijen), telkens er een blokje af is kan ik dus meteen ook de sashing aan het blokje zetten. op naar 14 juni voor de volgende update!

 

14 responses to “op deze veertiende mei, nog 14 blokjes te gaan!

Geef een reactie

