zoveel verschillen

telkens als ik een blok van 70 vingerhoedjes voorbereid, zoals ik zondag deed, met het 44ste blok sta ik versteld dat er zoveel verschillende paarse stofjes bestaan. ik krijg her en der nog steeds paarse stofjes toegestopt en meestal zitten er weer stofjes bij die ik in eerdere blokken nog niet verwerkt heb.

dit keer gebruikte ik onder andere de stofjes die ik voor mijn verjaardag (in maart) kreeg van haar.

mijn werkwijze? ik vertelde het reeds eerder, ik stop 70 verschillende vingerhoedjes in een doosje, en dan zet ik in willekeurige volgorde de stofjes aan elkaar vast, één voor één, tot er weer 70 aan de grote lap kunnen worden gezet.  ik blijf het een leuk project vinden, voor tussendoor, veel nadenken is er niet bij nodig.

2 responses to “zoveel verschillen

Geef een reactie

