Is dat nu omdat er maar 13 meer te doen zijn?

Ben ik gisterenavond een blokje van de cwd quilt aan het maken en als het af is merk ik dat er iets verkeerd is gegaan.

image

Is dat nu omdat er maar dertien meer te maken zijn dat ik het verkeerd aan elkaar zette?

Nu – een dagje later – denk ik dat ik het zo maar laat, vind het zo ook wel iets hebben. Wat jij?

15 responses to “Is dat nu omdat er maar 13 meer te doen zijn?

  • katrien

    Hei Inge,
    zie niet zo goed de fout
    Dus laten maar zo.

  • Hilde

    Ik vind de fout niet… (kan ook aan mij liggen natuurlijk… 😉 )

  • Jossie

    Het fotootje is erg klein, maar ik geloof dat je kleuren hebt verwisseld. Klopt dat? Ik zou het zo laten, het is een mooi blokje.
    Ik ben wat laat, maar heb toch nog een berichtje over de CW geschreven.

  • Pauline

    Lekker zo laten, Inge, een eigenwijs blokje, deze nummer 13! Het is een leuk blok geworden met een heel klein beetje van jezelf. Je gaat nu serieus aftellen! Ik ben benieuwd of dit je vleugels geeft om door te stoten naar het eind. Heel veel succes met je laatste 12!
    Groetjes, Pauline

  • Marion

    Nog maar 13, dat schiet lekker op! Gewoon zo laten, ik moest er echt op studeren om het verschil te zien. Liefs, Marion

  • Marjan

    ’t Is dat ik dit blok ook pas gemaakt heb, anders had ik het denk ik niet eens gezien… Lekker zo laten hoor! Succes met de eindsprint!

  • Balsemien

    Hoi Inge, Mooi zo laten, het is absoluut niet storend en ik vind het wel leuk! Ben wel benieuwd naar het grote geheel…

  • Ellie's Quiltplace

    Ik heb echt een tijdje moeten kijken voor ik de fout vond. Maar ik vind het eigenlijk wel leuk zo. Je hebt ‘de fout’ consequent doorgevoerd dus het valt helemaal niet op.

  • Hilde

    Het is niet erg, zonder boek valt er niet op dat er iets anders is. Zeg maar dat het vrije interpretatie is!

  • sommeke

    Niks fout te zien voor mij! Zo laten dus! 😉

  • Chris

    Ik zie de fout ook niet hoor. Is zo gewoon prima!

  • quiltingingrid

    Nog maar 13 blokjes te gaan, dat is zo gedaan he… enne, dat foutje zie ik niet hoor (fotootje is ook heel klein….LOL)
    Zou het maar laten zitten, valt niet op en alleen wij weten het.

  • inge

    ik heb besloten om het zo maar te laten, een kniesoor die er op let 😉

  • Merel

    ik moest ff heel goed kijken! Dus het valt niet op. En ik vind m zo net zo mooi, dus ík zou er niks aan doen, maar als je weet dat je je eraan gaat ergeren dan wel lekker uithalen!
    Groetjes, Merel

  • nog 9! « chevremont

    […] laatste in de rij zag je hier al, omdat er dus wel degelijk een foutje in zit. maar ik laat het zo, vind het ook een leuk blok op […]

Geef een reactie

