vandaag is paars! ;-)

vrijdagavond heb ik nog de laatste vingerhoedjes aan het 44ste blok gezet. het overgrote deel was al tijdens de bee gebeurd, dus veel werk was het niet meer.

ik heb het ondertussen ook al aan dat andere blok gezet, en als die nu ook nog aan de grote lap gezet worden, dan zal de teller op 3080 staan. gisteren heb ik weer een voorraad paarse lapjes veranderd in vingerhoedjes, dus ik kan weer aan de slag met het volgende blok. of zou ik toch een paar blokjes van de cwd gaan voorbereiden? dilemma 😉

10 responses to “vandaag is paars! ;-)

  • Pauline

    Dat ziet er weer prachtig uit! Ik ben benieuwd welk van de twee verleidingen het gaat winnen!
    Groetjes, Pauline

  • PetraM

    Het ziet er weer goed uit en wat heb je er al veel. Ik heb vorige week zo’n stempel gekocht om vingerhoedjes te maken lekker om straks te doen tijdens de lange sportzomer.

  • veerle

    Je houdt het mooi vol! Bewondering hoor! Chapeau, ik zou het al opgegeven hebben :)p

  • Hilde

    Moeilijk kiezen… ik ben aan het borduren!

  • Marjan

    Heel herkenbaar, zo’n dilemma… Dit blok is in elk geval weer wonderschoon!

  • Jossie

    Dat zijn er al veel! Ik herken twee stofjes. Wat leuk.

  • katrien

    Succes met je keuze.

  • severiensverhaaltjes

    moeilijke keuze 🙂 Ik wissel steeds (veel te veel) af tussen (veel te veel) projecten;

  • paars is niet makkelijk te fotograferen « chevremont

    […] zondag schreef ik dat ik een blok had voorbereid voor ‘er is paars en er is paars’ en dat ik eigenlijk ook wel aan de cwd wou werken. en dus heb ik aan beiden gewerkt: ik heb drie blokjes voor de cwd voorbereid en toen heb ik nog een paars blok gemaakt. zo waren beide projecten tevreden. Share this:TwitterFacebookVind ik leuk:LikeWees de eerste om post te waarderen. Dit artikel was geplaatst op woensdag, mei 30th, 2012 om 7:45 pm en geplaatst in civil war diary quilt, vingerhoedjes. Je kunt reacties op dit artikel volgen met de RSS 2.0 feed. « de familie Kiekens 😉 […]

  • carine

    Inge, Je hebt het weer voor elkaar gekregen ijverige Bij! Chapeau. Kijk al uit naar de volgende . Ik sta paf voor jou, hilde en Katrientje P geduld. Ik heb veel geduld, maar zo’n grote zou ik niet kunnen op brengen, daarom mijn welgemeend respekt. Knuffel Carine

Geef een reactie

