een oudje uit de kast gehaald

ik wou eens wat anders aan mijn livingmuur en heb een ‘oude’ quilt uit de kast gehaald. ik maakte hem in 2006 (ik quilt sinds eind 2003) en het was de eerste die ik volledig met de machine maakte. vrij quilten durfde ik nog niet, dus heb ik op een aantal naden een fantasiesteekje gezet. ik zocht even op mijn oude blog en vond dat ik de quilt in oktober 2006 afwerkte. het is een versneden logcabin en nu ik het zo bekijk, krijg ik zin om dit patroon nog eens te gebruiken!

de quilt hangt nu aan de muur bij de eettafel (die klaarstaat voor het bezoek straks), maar het zou evengoed kunnen dat ik die  morgen boven de zetel hang (een ophangsysteem in de plafond is zalig!)

7 responses to “een oudje uit de kast gehaald

Geef een reactie

