over vijf vrouwen en een nieuwsgierige man

vandaag was het weer ufo-bee, dit keer was Guute onze gastvrouw.

Hilde, Katrien, Jose, Guute en ondergetekende willen af en toe samen aan ‘oude projecten’ werken. de bedoeling van onze bee is dat we werken aan projecten die al lang bleven liggen, en de antieke quilt is daar echt een klassiek voorbeeld van. ik moet dringend de (voor mij laatste) boord afwerken, zodat die top eindelijk af is.

ik heb de tweede rij van die laatste boord vandaag afgewerkt en een serieus begin gemaakt van de derde rij. toen ik een foto wilde maken van de top met de twee rijen ernaast, kwam de nieuwsgierige man op de proppen. hij wou ook wel eens zien waar al die vrouwen over aan het babbelen waren.

al die lapjes werden besnuffeld en goed bevonden!

Guute, bedankt voor de ontvangst, Hilde, dank je wel voor de veilige taxirit! straks misschien nog even verder werken aan dit project, of zou ik toch een civil war blokje gaan maken (nog 9,5 te gaan!)? dilemma!

 

15 responses to “over vijf vrouwen en een nieuwsgierige man

Geef een reactie

