genieten achter glas

het is helemaal geen tuinweer hier, al dagen en weken niet. vandaag is het zelfs weer ronduit koud! toch kan ik – van in de living of de keuken – heel erg genieten van alle kleur dat er weer in onze tuin te zien is.

het is even alleen maar groen geweest, maar nu zie ik geel, paars, roze, …

de herfst in juni zorgt er wel voor dat er weinig hooikoortslast is. en zo is er aan alle negatieve dingen altijd wel weer een positief kantje te vinden.

6 responses to “genieten achter glas

  • katrien

    Toch genieten vanachter het glas.Maar ik wil wel dat de zon eens tevoorschijn komt hoor.

  • Inge Slaats

    Mooi, maar ik wil ook zon. Was vanmiddag even buiten in de tuin, brrr, gewoon koud!

  • Klaske

    Mooie tuin heb je, zijn dat appeltjes die ik daar zie? Aan mijn nieuwe appelboompje zaten ook al een paar appeltjes..

  • inge

    @Klaske, Ja, dat zijn inderdaad appeltjes, we hebben ook een pereboom staan. Zalig, fruit uit eigen tuin!

  • sylvia

    zo geniet ik ook van de tuin! Heerlijk, he, alleen jammer dat het van achter het glas moet met de kachel soms aan!!
    Er zijn er hier die heel veel last hebben van hooikoorts, het ligt duidelijk aan voor welke pollen je allergisch bent: we hebben hier vier hooikoortspatienten en twee ervan lopen te niezen en te snotten, de anderen hebben geen last……;)
    groetjes, Sylvia

  • sommeke

    Een heel zalige tuin!!!

Geef een reactie

