nog 9!

bij de vorige update kon ik jullie vertellen dat ik nog 14 blokjes te maken had van de civil war diary quilt. in de voorbije maand kon ik er 5 maken, wat de stand op ‘nog 9 te gaan’ zet.

dit zijn ze:

het laatste in de rij zag je hier al, omdat er dus wel degelijk een foutje in zit. maar ik laat het zo, vind het ook een leuk blok op die manier.

op naar ‘quattorze juillet‘, ik hoop voor die tijd de twee resterende blokjes in rij 2 gemaakt te hebben en die rij ook aan de grote lap gezet te hebben. en misschien nog een paar blokjes van rij 1 gemaakt te hebben ook. we zien wel.

14 responses to “nog 9!

Geef een reactie

