ik kan gaan afwerken

vandaag met haar en met José op stap geweest, maar dat las je misschien al hier.

Katrien en ik hadden allebei een doel, we wilden de boordstof voor onze civil war diary quilt. opendeurdagen in deze winkel (met extra korting op de stoffen) is dan natuurlijk een heel goed moment.

ik wou ook nog twee donkerrode stoffen vinden voor de tussenboorden van de antieke.

dit is mijn buit:

de boordstof voor de civil war is grijsgroenachtig, ik wist totaal niet welke kleur ik wou, maar na het uitproberen met een aantal kleuren is deze het geworden, het vormt een leuk geheel (binnenkort hier te zien, eerst nog de resterende 9 blokjes maken).

8 responses to “ik kan gaan afwerken

Geef een reactie

