waar een ufo bee al niet goed voor is!

bijna twee jaar waren de lapjes voor de zigzagboord van de Antieke wachtend. wachtend op steekjes. dolenthousiast had ik ze toen gesneden. driehoeken uit de achtergrondstof en parallellogrammen uit de kleurtjes. ik begon aan de eerste rij en goed en wel begonnen aan de tweede rij verdwenen de lapjes uit het zicht.

toen ik in april naar de eerste ufobee ging, moest ik wel iets zoeken waar ik al lang niet meer aan gewerkt had. het eerste wat ik in handen kreeg was de Antieke. en nu zijn de vier zigzagboorden af.

dit was voor mij de laatste rand. er zijn nog twee randen meer aan haar origineel, maar ik had al langer beslist om hier te stoppen. met de gisteren aangeschafte stof kan ik de top nu echt gaan afwerken. de bovenste stof komt tussen de flying geese en de zigzag, de andere stof zal de laatste boord vormen.

20 responses to “waar een ufo bee al niet goed voor is!

Geef een reactie

