poperinge, 6uur24

vanmorgen nam ik in alle vroegte de trein naar onze hoofdstad. werkvergadering. meer dan twee uur treinen voor ik mijn bestemming bereik. hoe kan ik dat beter vullen dan met een blokje van de civil war diary?

tegen de tijd dat ik Brussel bereikte was dit blokje af en was een tweede bijna af. na deze nog 4!

op de terugreis was het te plakkerig zwoel om nog verder te werken. nu is het heerlijk aan het afkoelen, zonder onweer! oef!

7 responses to “poperinge, 6uur24

Geef een reactie

