priegelen en reacties

zij dacht dat het blokje al wel zou af zijn gisteren, maar hier is ’t bewijs dat dit nog niet zo is, het is 2/3 af.

en haar zus zei dat ze het bewuste blok met de machine gemaakt had, al paperpieced. voor mij geen optie. ik heb de andere 118 blokjes met de hand gemaakt, nu ga ik voor de laatste drie toch niet gaan kiezen voor de machine zeker 😉

mijn stadsgenootje vindt dit blok een goeie oefening voor de Nearly Insane. ik wil die binnenkort heel graag gaan maken, en haar 23ste blokje is een extra stimulans!

6 responses to “priegelen en reacties

  • Lida

    Nee als je alle blokjes met de hand hebt gemaakt dan ga je niet opeens over op de machine, maar je hebt deze bijna af of is hij nu helemaal af? Groetjes
    lida

  • Ines

    Ik had hem ook met de hand gedaan, doe ik trouwens altijd.

    Groetjes
    Ines

  • PetraM

    Nou die is bewerkelijk en ik zou hem ook met de hand gaan maken en wat leuk dat je met de ni gaat beginnen, daar moet ik ook eens verder mee heb al 3 blokken af.

  • Hilde

    Het is een kwestie van volhouden hé… het is een heel mooi blok.

  • Marjan

    Nog even, dan is dit blokje ook af! Weer een prachtexemplaar!

  • Klaske

    Vind ik ook hoor, met de hand dan ook de laatste 3 met de hand…
    Het zijn ook wel heel kleine stukjes, maar hij komt vanzelf wel af.
    Fijne dag

Geef een reactie

