ufo-bee

zaterdag ging onze derde ufo-bee door. José was gastvrouw (dank je wel!)

bedoeling van de ufo-bee is dat we aan projecten werken die voor de start van de ufobees al meer dan een jaar in een hoekje lagen te verkommeren. Katrien spande de kroon, want haar ufo was 13 jaar oud! maar ondanks de leeftijd vind ik het nog steeds een leuke, leuke stofjes en leuk patroon. je zou het niet zeggen dat die al 13 is:

één ding moet ik wel toegeven: ik heb geen ufo’s van 13 jaar oud, ik quilt immers nog maar 8 jaar 😉 niet dat ik in die jaren geen ufo’s verzameld heb. ik werkte verder aan mijn antieke, daarover later meer.

een verslagje is er al of volgt nog op deze blogs: Katrien, Hilde en Guute.

One response to “ufo-bee

Geef een reactie

