mijn versie van Guute’s Antique quilt

vorige zaterdag, tijdens de ufo-bee, heb ik verder gewerkt aan mijn versie van Guute’s Antique Quilt.

ik heb er de tussenboord aangezet, met stof gekocht een paar weken geleden in Paprika Cotton.

(met dank aan Katrien voor de foto!)

de volgende boord ligt al klaar om er aan gezet te worden, da’s de zigzagboord (en voor mij de laatste gepatchte boord). het origineel is nog groter dan dit, maar ik had al lang geleden besloten om niet verder dan deze boord te gaan, anders wordt de quilt te groot.

9 responses to “mijn versie van Guute’s Antique quilt

Geef een reactie

