een ezel…

is het spreekwoord niet ‘een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen?’. wel, het weze gezegd, ik ben geen ezel, want ik heb me opnieuw aan dezelfde steen gestoten.

hier had ik 2940 vingerhoedjes aan elkaar en nu maakte ik een rij van 420 om aan deze rij te gaan zetten. en dan wil ik ze aan elkaar gaan zetten en dan merk ik dat dit niet kan, wegens ‘niet passend’.

zie je het? de grote lap begint met een vingerhoedje met de ‘kleine’ basis en het onderste van de lap eindigt met de grote basis onderaan.
het is niet de eerste keer dat ik dit heb, en het zal zeker niet de laatste keer zijn. geen nood, ik maak wel een tussenrij van 420 blokjes en let speciaal op het eerste en laatste 😉

11 responses to “een ezel…

Geef een reactie

