dromen van een nieuw project

ik schreef het gisteren al, de vakantie in Nederland werd afgesloten met het bezoek aan twee quiltwinkels. maandag was ik in Etten-Leur, en dinsdag bij Dorry. dit is een deel van de buit die ik in Tilburg kocht.

de stofjes zijn bedoeld voor het nieuwe project waar ik binnenkort mee start, een Nearly Insane in rood/wit. voorlopig blijft het nog bij dromen hoor, en stofjes verzamelen, ik moet eerst nog een paar andere projecten afmaken. ik ben dit jaar nog met geen nieuwe projecten gestart, en ik wil dit bewust nog even zo houden, anders moet ik met beschaamde kaken naar een volgende ufo-bee

10 responses to “dromen van een nieuw project

Geef een reactie

