ondertussen, de loterijblokjes

tijdens de reis in Nederland heb ik de boord aan mijn loterijquilt gezet. het is een niet echt brede boord, omdat het quiltje niet veel groter mag worden dan dat het al was (was 36 inch vierkant).


de top moet nog eens deftig gestreken worden, maar, mijn strijkijzer staat boven en ik mag op doktersadvies bijna geen trappen doen momenteel. ben vorige week domweg gevallen, vlak op mijn knie. behalve een kanjer van een blauwe plek (ondertussen al meer paars en geel dan blauw) is er ook een barstje in mijn knieschijf. daar is weinig aan te doen, behalve belasting vermijden en dus vermijden om trappen te doen. een goed excuus om de dagdagelijkse strijk te laten staan dus, en ook het uitstrijken van de top 😉

ik moet nog even zoeken naar een gepast achterkantje/biesje, ik wil iets veelkleurigs (zal wel iets vinden in mijn voorraad) en dan kan dit quiltje afgewerkt worden. ik ga heel eenvoudig diagonaal quilten, denk ik. veel meer vraagt zo’n quiltje niet.

 

15 responses to “ondertussen, de loterijblokjes

Geef een reactie

