nog steeds bezig ;-)

het voelt een beetje vreemd. gisteren was het weer de-veertiende-van-de-maand en ik heb geen blogberichtje geplaatst. logisch, want de  blokken waren vorige maand af en ik heb de border in de voorbije maand niet aangezet. zij wel, en ik vind het echt prachtig geworden! misschien een werkje voor de komende maand hier.

waar ben ik dan wel mee bezig? met vingerhoedjes. er is weer een blokje meer klaar en ik heb het blok meteen ook aan een groter geheel gezet. nog 140 te gaan en dan is de “miskleun” van een paar berichtjes geleden ook weer verleden tijd.

en nog meer vingerhoedjesnieuws: ik zag mijn top ook op haar blog opduiken en gisteren zat er paarse post van haar in mijn brievenbus. Ingrid gaat trouwens samen met haar zus starten met de civil war diary quilt, ik supporter!

8 responses to “nog steeds bezig ;-)

Geef een reactie

