2 keer zigzag

op deze warme dag komt er niet echt veel uit mijn handen. toch heb ik een aantal steekjes gezet. de antieke heeft er aan twee kanten een zigzagboord bij. de boorden zijn al eventjes af, maar moesten nog hun plekje krijgen aan de grote lap.

dit is voor mij de laatste rand. voor het oorspronkelijke patroon dat zij uittekende zijn er nog twee randen te gaan, maar ik had al eerder beslist dat ik eerder stopte na de zigzagrand. er moet dan enkel nog een donkerrode rand en bies aangezet worden. eerst nog de andere twee zigzagboorden natuurlijk.

(de Antieke Quilt werd door Guute uitgetekend naar een quilt uit de negentiende eeuw en wordt door mij handgemaakt in rood/bruine tinten)

10 responses to “2 keer zigzag

Geef een reactie

