ufo-bee

sinds de eerste ufo-bee ben ik weer bezig met de Antieke Quilt. vandaag dus ook, bij mij thuis.

voor de middag zaten we nog binnen te werken, maar vanaf de lunch was de tuin ideaal. er werd zelfs af en toe gewisseld van plaats, want de één wilde net wel en de andere niet in de zon zitten. tot het zelfs in de zon te warm werd 😉
aan twee van de vier zijden staat nu de laatste rode boord, binnenkort is deze ufo een top! ondertussen mag ik al gaan nadenken welke de volgende ufo zal zijn die ik ga tackelen, want de volgende ufo-bee staat al in de agenda! zou ik de kippenquilt aanpakken?

14 responses to “ufo-bee

Geef een reactie

