4 jaar en 11 dagen

op één september 2008 verscheen er een oproep op mijn oude blog. ik wou heel graag de civil war diary quilt gaan maken, maar ik wist maar al te goed dat ik zo mega-project niet in mijn eentje ging kunnen volhouden. ik had er al met haar over gepraat en zij zag het ook wel zitten.

al gauw waren nog meer quiltsters enthousiast en we besloten om een vaste update dag van de maand vast te leggen. om de één of andere reden kozen we voor de veertiende, en we beslisten dat 14 oktober 2008 de eerste update datum zou zijn.

ik heb het al die tijd trouw volgehouden (behalve 14 augustus 2012), iedere maand verscheen er wel iets op mijn blog en vandaag heb ik de allerlaatste steekjes aan de top gezet!

de laatste boord staat er aan en net zoals de rest van de quilt werden ook deze steekjes met de hand gedaan. 90 inch vierkant.  aangezien hier naast mezelf maar één iemand rondloopt, moet je nog even wachten op een foto van het totale plaatje. komt wel in orde, eerstdaags!

 

17 responses to “4 jaar en 11 dagen

Geef een reactie

