top secret!!!

voorlopig moet de inhoud van dit pakje nog even ‘top secret’ blijven.

de inhoud is immers een naaldenmapje, opdracht voor het komende quiltweekend. vandaag heb ik de laatste steekjes gezet, en is ook dit dus iets wat ik kan afstrepen van mijn to do lijstje. net als deze opdracht, die al een paar weken klaar is.

het volgende op mijn to do lijstje is bedenken aan welke ufo(‘s) ik tijdens het weekend ga werken. in ieder geval gaan de vingerhoedjes mee. en dan misschien de mysterie van Harelbeke? of nog iets anders? of zou ik ter gelegenheid van het weekend met een nieuw project starten? ik heb nog even tijd om na te denken…

 

 

2 responses to “top secret!!!

  • Katrien

    Haha,top secret,en al verpakt.Je hebt toch een foto genomen hé want das zoiets dat ik durf te vergeten.
    Projecten genoeg waar je aan kunt werken.Iets nieuws ???

  • Lida

    Kijk dat is dus een prachtig pakje, hier moet eerst een mooi papiertje worden gekocht, maar verder is ook de mijne af! Groetjes
    Lida

Geef een reactie

