een dagje uit

misschien las je er al over bij haar, zaterdag gingen José, Katrien en ik op stap.

er was wel een domper op anders absoluut geslaagde dag. de winkel in Geraadsbergen had op hun site gezet dat het in september 10 % korting was maar ze hadden vertikt vergeten te vermelden dat het op bepaalde dagen niet open was. blijkbaar waren ze naar SMAM. dan vraag ik me echt af waarom mensen uberhaupt een website hebben…

gelukkig was er nog een winkel in Ninove die wel gewoon open was en waar ik een paar leuke kleine rode lapjes scoorde voor mijn nearly insane, waar ik binnenkort mee wil starten.

en na de middag trokken we naar de tentoonstelling in Haaltert. een impressie:

voor we weer afscheid namen gingen we ook nog even naar Hannelien, in Nieuwpoort en gingen we ook nog even genieten van een terrasje.

4 responses to “een dagje uit

Geef een reactie

